Drömsovrum

Hittade nattduksbord på Jysk igår, de var tyvärr restade 
men nu beställda och levereras om 7-10 dagar. :)


Jag har tänkt att slipa lite på det, tror det kommer bli fint! :)

"Du inreder, jag betalar." sade Kalle igår.
Och samtidigt som jag tycker att det är sjukt roligt att få utlopp 
för min kreativitet så känner jag mig dum.
Vi pratade dock om det igår kväll & jag har nog ändrat tankesätt lite om det..
Även om jag fortfarande är den av oss som tänker mest ekonomiskt. ;)

Min underbara mamma har trots allt lärt mig att tänka på behovet.
"Behöver jag det här, eller är det bara att jag vill ha det?"
Man måste inte ha det senaste, snyggaste, dyraste. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0