Fears.

Inte kom jag iväg till lägenheten idag inte! 😉

När jag kom upp i förmiddags mötte jag denna syn..


Frågade K vad det var & det visar sig att han 
hade satt på té till mig innan han gick. 
Tydligen hade jag lovat att jag inte skulle somna om - i sömnen.. 😉
Tur att ingen storbrand startade!
Har försökt att vädra ut här idag, lär få jobba på det ett par dagar till.

Lade mig på soffan för att kolla på tv & vakna till lite, 
och fick sms av Nilla som frågade om jag kunde hjälpa dem med 
en körning till Tjörn..sen somnade jag om.
Vaknade 12:57 & jag skulle vara i Brunnsbo kl 13:00..
Bra jobbat där, Q! 😜

Blev inget med körningen till Tjörn, men istället körde jag Nilla till Järntorget 
& på vägen därifrån stannade vi till i Biskop.
Kalle hade nämligen skickat blombud till "sin lilla fru". 😄


Igår i affären sade han att om jag tittade på blommorna 
så skulle han kasta ut mig därifrån..
Och idag fick jag rosor. Fina, rosor.

Var på Ikea en sväng också, med P & R.
Spenderat mycket tid där det senaste.. 😉


Fick precis en mindre hjärtattack..
Skulle väcka Zenta för att ta ut henne, men hon rörde sig inte..
Panikväckte K & sa "jag tror Zenta är död.."
Hon levde men var trött..
Fy fan, vilken dag som helst nu, kan den rädslan besannas.. 😔
Älskade gammeltanten!



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0