Hej hopp gummistropp

Trött. Trött!
Jag "sov" mellan 02-05:45 inatt.
Då var det bara att klä på sig & gå upp för då kom Emilia. 
Vi kollade på Barnkanalen & mös tills klockan var 07:20,
när vi promenerade upp till dagis.

Önskar att jag kunde säga att jag lade mig igen när vi kom tillbaka, men nej. Gjorde vattenbyte på bägge karen, men sedan föll jag över Kalle i soffan & somnade.
Dock inte så lång stund, för vi skulle åka till Skövde och fixa det sista med bilaffären.

På vägen tillbaka gjorde vi ett par avstickningar, det ena stoppet blev till Klostret. 


Jag har blivit lovad att bli begravd där, under en blå presenning (så att jag inte ska bli blöt av regnet..) ;)

Hämtade Zenta & åkte till gymmet.
Jag fick upp K på löpbandet, minsann!




Se'n att han knappt rörde sig framåt på de 10 minutrarna, är en annan femma.
Är glad att jag fick med honom upp! :)

Annars brukar det mest se ut så här..



Nu väntar straff för att jag smygfotat honom, så vi hörs!
God natt ;) 


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0