Kaos, panik, ångest & skratt..

Jag vet inte om jag ska hata eller älska mitt liv..

Var uppe på ön igår, tog med min höggravida syster till Torp en sväng.
Vi kikade i affärer & tog en fika.

Sedan åkte vi tillbaka hem till de, lekte kurragömma (snarare "vem springer snabbast") med min systerdotter & gammeltanten. 


Retades lite med tanten också, men hon var sig själv (medgörlig) & lade sig ner.

Fick cp-ryck på mannen igår kväll, vet fortfarande vare sig ut eller in..
Känner mig sjukt sviken. Besviken.. Arg.

Har varit & tvättat bilen nu & lämnat den till snubben som ska snygga till henne.
Sitter & väntar utanför frisören, tänkte klippa av mig mitt rumplånga hår nu..
Tror ni det känns i magen eller? 😜

Återkommer senare, så får vi se om jag ler eller gråter. ;) 


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0