Katterna..

Tvättar.
Låter det bekant? Ja.. Andra gången på en vecka jag får tvätta det nya täcket.
Denna gången även madrasskyddet. 
Tacksamt. Eller inte.

Ena jourisen jagar de andra katterna så fort chansen ges - och min lille vill inte ens gå på lådan för att jourisen sitter bredvid & psykar honom.
Jag har aldrig varit med om det här innan, och förhoppningsvis behöver jag inte stå ut med det framöver heller.
Den ena bits, den andra terroriserar de andra & den tredje käkar upp blommorna jag köper. 

Tur att den fjärde & hunden sköter sig! ;D

Sa lite irriterat till K igår kväll att jag kommer få köpa nya blommor jämt om lillskiten inte slutar äta på de..
Han såg inte problemet i det, eftersom jag ju verkar vara duktig på att handla blommor.. Karlar.
Han tycker att jag ska köpa hem plastblommor istället. ;)

(K, du vet vilka plastisar jag gillade på Ica 421, när du sade att det ser töntigt ut med plastblommor....köp du de så slipper du mitt gnäll, haha!) 


 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0