Kissekatterna

Igår var en bra dag för jourisarna! :)

Nu när vi allihopa är hos K så är Zeke inne 24/7
- således var Calera framme mer (när jag väl hade hittat hennes gömställe & tvingat fram henne).

Wow! Min kärlek! Måste hoppa upp!


Äkta brud som hon är så går hon inte direkt fram..


Utan hon smyger lite, sakta men säkert, mot sitt mål.


Sedan lade hon sig i sovrumsfönstret & låg kvar när vi var där inne! :D


Jag utnyttjade såklart detta guldläge & satte mig & klappade henne några minuter! :)
Fick det på video, så ska lägga upp det på www.youtube.com/djurenschans. 
Man ser allt att hon njuter liiite av det. ;)

Angelica satt & lade upp info på DCs facebooksida igår & vips, så hade vi en intressent på Bagheera! :) 
På Onsdag får vi besök - och jag håller alla fingrar & tår för att det ska klaffa,
så att han kan få sitt för-alltid-hem.
Sin alldeles egna trygghet & en familj som älskar honom! ❤️


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0