Överraskning!

Tvättade i förmiddags, satt kvar i tvättrummet efter att min tid gått ut,
för att jag hade grejer i torktumlaren & är det inte ens tvättid kommer man inte in för att hämta det. 
Jäkla system ;)

Iaf, precis när jag hade vikt klart allting & skulle gå, 
så kommer killen som skulle tvätta efter mig. 
Döm till min förvåning att det var en gammal kompis, som visar sig bo i trappuppgången bredvid! =D
Så roligt! Undra vilka fler kändisar som bor i knutarna runt Biskop! ;D 

Utöver tvätt så har jag pysslat lite idag.
Såg en lite rolig grej på nätet för ett tag sedan,
som jag kände skulle passa just nu,
då min äldsta lillasyster Johanna snart föder sitt andra barn. :)


Ska sätta ihop fler gungstolar, måla & fixa iordning dem! :)
Fina va?

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0