Roadtrip

Igår var vi iväg större delen av dagen,
först tog vi en sväng till IKEA för att kolla på sovrumsgardiner..
Vi kom ut med dubbeltäcke, sängkläder, gardiner, glas, bestick osv. ;)
"Behöver vi det här?" "Ska vi ha sådana här också?" hörde jag K säga gång på gång. ^^,
Värre än mig, som helst bara springer igenom affärer, 
tar det jag gick dit för, betalar & går. 
Jag gillar inte att shoppa. :)

Sedan åkte vi ut till Gråbo, för att äta & umgås lite med min mamma & mormor. Jag spenderar alldeles för lite tid med min familj! = 

När vi kom hem så fick vi (Bagheera, faktiskt..) besök av en man som vill adoptera honom.
Han gick fram till honom direkt, strök sig mot honom & bad om att bli kliad.
Så, nästa vecka ska han vaccineras & chipmärkas & 
på fredagen flyttar han till sin nya familj.
Kommer allt sakna den pojken! :) 

Idag väckte K mig & sa att det var dags att klä på sig.. 
Halvt sovandes var jag, när vi satte oss i bilen för en långåkning.
Bilbyte. 
"Vi har ju hund så vi behöver en kombi" har K sagt, och så blev det.
Denna skönhet står nu i Ks ägo & tar oss tillbaka till Göteborg. :)


Ska ganska direkt iväg & käka med mina brudar när vi kommer tillbaka, härligt! :) 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0