Sent om natten..

God morgon!

Från det att jag gick upp, tills in på eftermiddagen,
har jag städat & fixat.. Då är det härligt med en karl som ser detaljer. :)

Tog mig en sväng till Tuve för att hälsa på Erika & Toni idag med. 
Har inte varit där sedan de flyttade in för snart ett år sedan, 
och inte sett Thellan sedan hon döptes, så det var då verkligen dags.

Det bästa med att vara på Hisingen är att det är närmre till många av mina vänner! :)

Var hemma vid 20, parkerade nog bara en minut efter karlaskrället.
Gjorde fläskfilé med potatisgratäng till middag, inte helt fel. :)

Ja, jag har faktiskt inte så mycket mer att säga idag.. 
Han den dära ligger och snarkar på soffan 
& vi har tvättid kl 7-10 så jag orkar inte göra något åt saken..
Han vaknar nog sen & kommer in hit iaf. :)



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0