Tungt

Just nu har jag lust att rulla ihop mig till en boll på golvet tillsammans med min älskade hund.

Att besöka graven var tungt, men inte som jag befarat. 
Stannade till på vägen & köpte rosor & en text att lägga till honom, fixade iordning så att det blev vårfint.
Även att våren är långt borta. 




Vi stannade till hos Jimmys föräldrar & pratade lite också, innan vi drog vidare. Skönt att prata med de. Ser så mycket av Jimmy i hans far. :)

Trodde att det skulle bli en ganska lugn kväll idag, hade behövt det.
Istället blev det så långt ifrån det som man kan komma.. 
Har en knut i magen av förvirring & besvikelse. Jävla drama.
*bort från mitt liv, jag fixar det inte!*

Tror jag ska rulla in mig med min skendräktiga tant, pussas & dra händerna igenom hennes nytvättade päls.
Det är bra medicin mot allt. :) 




Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0