Blä!

Jag måste vara tröttast i Svea Rike.
Allvarligt.. ;)

Somnade väl 01:30, vaknade kl 04 då K vaknade (får göra rutin av det snart..) och försökte somna om till 06:30..
Gick upp när K skulle åka till jobbet, tog en promenad med Zenta och...
lade mig i sängen för att sova igen.

Vaknade till några gånger men klev inte ur sängen förrän 13:30. Shit..

Fick finbesök idag också, satt en stund och tjötade med Jessie innan hon var tvungen att åka till stallet.
Lovely! Sällan det bara är vi två. 

Höll på att somna på soffan sen, ligger och kollar på New Girl. 
Elin snappade något klipp från serien, så jag var tvungen att kolla vad det var och nu är jag fast. ;)
Tycker den är charmig & rolig. 

Bra tidsfördriv nu när det är vinteruppehåll på alla andra serier jag följer. ^^ 

Dags att ge gammeltanten käk & ta en runda, tror jag. Annars somnar jag!

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0