Burr!

05:41 vaknade jag idag. ;)
Vet inte riktigt när vi somnade inatt men säkerligen alldeles för sent.
Vi låg & drog oss en stund i sängen, bara mös. 
- men sen ställde jag mig 
& fixade lite mackor till K innan han drog till jobbet.
Varit ute med Zenta & försökt fjäska med Calera för lite tonfisk. ;)

Hon satt förresten mitt i köket när vi åt frukost! :)
Hon hade inte  mycket till val dock,
Hon skulle gå iväg men Zenta låg i dörrposten, så hon kom inte förbi. 
Hon fick snällt sitta & titta, tills jag sa till Zenta att gå ut från köket. Yay! xD

Så, plockat undan i köket & nu ligger jag i sängen igen. Var tom den var nu! :(
Jag vill & behöver sova! Är inte van vid den här dygnsrytmen längre.. ;) 


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0