Doftljus

Calera har haft sin första upplevelse med levande ljus ikväll.
Tror att hon saknar några hjärnceller, eller så gillar hon vanilj väldigt mycket!
Hon hoppade upp på min hallmöbel & satte huvudet över värmeljusen..
- och stod kvar och sniffade länge.

Jag vet inte om hon försökte komma underfund med vad det luktade eller varför det brändes, om hon ens kände det..men det såg väldigt roligt ut!
Sedan satt hon där fundersam en stund innan hon hoppade ner och fortsatte sina kvällsrutiner.
Som är att smyga runt och titta/lukta på saker. 

Hade jag tagit upp telefonen för att ta kort, så hade hon sprungit iväg, så tyvärr får ni lita på mitt ord. ;)
Det var ett sånt där hjälp, tänk om hon brinner upp / aww så sött! moment!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0