Drömmar

Inatt (imorse..) drömde jag bland annat att jag fick mail från Nev (från th-serien Catfish) som sa att han inte skulle vara tillgänglig på mailen.. 
Ehm, jag fattade ingenting, ens i drömmen ;) 


Sedan drömde jag om mitt ex, ett scenario där jag ställde honom mot väggen för otrohet & slog honom blodig, sparkade ner honom för en trappa också... Hmm! 
Den drömmen var ganska lång & han talade om att han legat med 8 pers/vecka men att jag klart var över snittet, haha. 
Men jag lämnade honom inte, denna gången.. 
(Gammal kärlek rostar aldrig?)

Alltså, det var en helsjuk dröm & mer detaljerat än så kan jag fasiken inte med att skriva ut på min barnvänliga blogg inte. ;) 

Jag säger ju att jag inte får någon paus från vardagen. 
Allt kommer igen i drömmarnas rike. 
Även om personer tar form som någon annan & att situationerna ser väldigt konstiga ut, så vet jag ju iaf varför jag drömmer som jag gör. :)

Står inför en tuff situation idag, så nu ska jag koppla bort världen en stund så att jag vet vilken väg jag ska ta sen! 
Puss ;) 



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0