Dummemissen

Suck & Stön!
Bagheera har tydligen tuggat i sig presentsnöre.. Färgat. I papp.
Såg jag när jag rensade lådan igår.

Åh, är det som med hundar - att de är stressade/understimulerade?
Eller bara en fix idé? Svårt att veta med dessa jourkatter, man vet ju inget..

Har varit stängt till pysselrummet hela tiden sedan igår förmiddag nu, så han kommer ju inte åt mer iaf.
Han ser ut att (utöver diarrén) vara frisk, han äter, dricker och förföljer Zeke.
Och viftar varnande med svansen när jag tar på honom vissa gånger. ;)

Håller ett vakande öga, men hoppas att det inte finns mer än det han redan satt i sig, i magen! :)
Det är verkligen inte läge med en katt med sönderskurna tarmar nu!

Alla trådrullar är gömda sen många år, av denna anledningen. 
Aldrig vart med om en katt som gör mer än leker med snörena.

Han gillar laserpennan förresten. Nu när han fattat att han ska jaga den, det lata aset! ;)
Han "jagar" den inte ännu. Men han anfaller gärna pricken när den är på väggen.

Han är så kelsjuk när inget av de andra djuren är nära, Baggen.
Nu har jag hittat ett sätt att ge honom precis det han vill ha också.
Så nu håller ni tummarna på att han inte hugger mig någon mer gång!! ;) 



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0