😐

SĂ„, idag var en bra dag.
Gubben min mÄdde inge bra, sÄ han kom hem & lade sig bredvid mig i sÀngen istÀllet för att jobba! :)
Mysigt att fÄ börja dagen sÄ, nÀr man haft en lÄng natt. ;)

Vi tog med oss Zenta och styrde mot BorĂ„s. 
Jag körde, sÄ att K fick vila.
Zenta vilade ocksÄ.. ;)


NÀr vi kom hem sÄ började jag stÀda lite & sen hittade jag tvÄ herrar i sÀngen..


Bagheera har inga bekymmer i vĂ€rlden, trots att jag tvingat pĂ„ honom skabbmedel & avmaskning. 

Även Calera fick utstĂ„ lite "plĂ„gande" idag. 
Hon vart sÄ rÀdd nÀr vi försökte ta henne att hon klÀttrade pÄ vÀggarna!
Bokstavligt talat..! 
Men sedan sÄ, fick vi i henne avmaskningsmedlet & jag fick Àven kollat öronen.


Inte vart jag uppÀten heller. Vinst! =D

IkvĂ€ll har jag stĂ€dat, bĂ„de hemma & hos K. (Calera rev halva köket förut..) 
Det Ă€r verkligen ett bra sĂ€tt att rensa huvudet pĂ„! :) 



Gubben fixade tÀnda ljus, té & smörgÄs och nu Àr det dags att ta ut Zenta och sedan sova. :)

Godnatt! ❀

Kommentarer

LÀmna svar hÀr:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0