Förbannad

Det är rätt bra att vara förbannad! 
Jag får en hel del gjort, som jag annars hade skjutit på. 😉
Nu är det fan fint & mysigt här hemma! 😊

Det finns några saker som sårar/förargar mig mer än andra.
- Att bli ignorerad av någon jag bryr mig om.
- Undanflykter, lögner, bortförklaringar.

Och resten av det utbrottet tar jag på den andra bloggen tror jag.. 😉
Eller så startar jag ett krig på Twitter, det vore roligt! 😁

Fick nyss handen halvt sönderköttad av den nya jourisen Bagheera.. Nice. 👌
Det gör ont i halva armen! 😩 
Borde åka in till akuten & se till att få stelkrampsspruta & penicillin.
Orkar inte bry mig. Hej, blodförgiftning! 😏

Åh, himmel! Jag behöver skratta!


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0