Grinig

Åh, himmel.
Min puls är jättestark, dels för att jag sprungit runt, burit osv..
Men också för att jag är irriterad.
Grannen låter sina hundar pissa var de vill, och det är tydligen i alla rabatter.

Zenta satte sig i min rabatt & kissade nu, för att markera över deras.
Inte okej. 😡 
Och jag inser att jag nu låter som surtanterna på gården, men det gör inget.. 😉
Inga djur ska kissa i mina rabatter.
Mina djur ska inte kissa i några rabatter.
Vi har en hel skog bakom huset!

Zac gjorde gärna det på vintern av ren lathet. Det gjorde mig galen.
Jag arbetar utan handskar på min lilla plätt. 😛

Så, nu ska jag lägga mig en timme, sen ner & byta tvätten. Hoppas på en förbättring av humöret då. ☺


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0