Inga livstecken än..

Ja! Nu när det är snö ute, så kommer jag kunna se hunden bättre ute på kvällen. 
Mjo, må så vara. När det är snö ute.
Inte när det snöar
då blir hon ju nästan lika vit som snön. ;)


Den nya jourisen är en mardröm.
Inte på alla sätt - men vissa.
Försöker ha tålamod, men det är svårt.
Han är en sån där katt som jag själv aldrig skulle fixa. ;)
Han försöker döda mina händer, när helst han känner för det.
Det gör ont och det är fult!
Han attackerar även min egna katt Zeke..som nu knappt vågar gå förbi honom.. :(
Ingenting får stå där jag ställt det, om han tycker att det är i vägen för att han ska kunna ligga/sitta där.
Blomkrukor, vaser, laptop, vaselineburk.
Spelar ingen roll vad det är - han trycker ner det på backen. 
Han ska klösa, på allt utom klösmöbeln som finns här. Dörrkarmar, väggar, soffa, byråer.. You name it.
Spetsen som jag satt på min byrå i sovrummet fick tydligen inte heller sitta kvar..! Den jobbar han på att få bort.
Det kliar i mina nerver, så arg är jag.
Från och med imorgon kommer han få restriktioner & vattensprayflaskan kommer vara flitigt använd.
Jag har skrivit på papper om att jag som jourmatte ska behandla katterna som mina egna.
Så, disciplinering 1.0 påbörjas imorgon.
Så att han är sitt bästa jag när han ska få en egen familj. 

Har en pojke i sängen, en hund som vägrar fatta att hon inte får vara i sovrummet & en liten tjej som står och stryker sig mot byrån för att hon vill att Zeke ska pussas med henne. 


Hög tid att sova. Ska iväg om några timmar, så jag borde försöka få in iaf några timmars vila.


Don't just stand there.. Get here, and do something. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0