Lite smått & gott.

Lekte med Emilia i förrgår, mamma Catrin var också med 
- trots att hon inte kände sig kry. Jätteskoj! :)

Emilia var duktig på att blanda leran till coola färger ;) och att förstöra det jag hade gjort, 
så jag gav upp och gjorde så här istället.


Läckert va? ;)

Igår plockade jag fina, nedfallna, grenar det första jag gjorde, att lägga i akvariumet. 



Gillar att få fokusera på något när jag är där bland alla träd.
Om det inte är just det jag inte vill göra, vill säga. :)


Vart ute med Zenta nu, hon låg & flåsade så det var bara att gå upp så hon fick bajsa.. ska försöka att sova lite nu. 
Yr & illamående, orkeslös.
Hatar allt det här! :'(



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0