Sahra!

Haha, nu började jag sjunga "åh, sahra, kom ut till mig.." I huvudet! ;)
Mhm!

På väg hem från Mölnlycke nu, blev en längre dag än beräknat. 
Innan jag skulle träffa E på mottagningen idag, så bad jag att akut få träffa en sköterska. 
Sköterskan hade inte tid, men fick träffa den nya läkaren istället & prata lite.
Hoppas jag kan betala den räkningen sen ;) 

Gick & mötte upp Sahra efter att jag hade varit hos E iaf, så gick vi & tog en fika & pratade.
Jag har känt S sedan jag var 14-15 år, då vi jobbade ihop på Donken.
Grym kvinna, på många olika sätt! :)

Känner mig lite stressad över att hunden måste ut nu, men jag kan inget göra från bussen i andra änden av kommunen så nu ska jag nog blunda en stund.
Reflektera. (Tänka för mycket & överanalysera..) 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0