Sjukstuga

Ojsan, hejsan!

När var jag här & uppdaterade senast?
Igår var en lång & tung dag.

Jag sov rätt länge - propavanen gör sitt jobb ;)
När jag gått upp & gjort allt för djuren så satte jag igång att göra klart mitt projekt.

En front till den fula aluminiumställningen, klar!


Det var ett enkelt men krävande jobb & jag är supernöjd.
Hyllplanen inuti ger mig förvaringsutrymme för kuddar, filtar osv.

Min diskmaskin kom på förmiddagen också, de från Bring ställde den utanför bara så fick jag bära in den själv.. Schysst. ;)

Sen var det bara att dra ner till tvätten.
K kom så lägligt & hjälpte mig att bära ner säcken & höll mig sällskap i källaren.

Vi tog en sväng till Borås också! :)
Jag fick en ny matta till vardagsrummet av K, väldans snällt! ^_^


Vi lagade middag & sen tog vi ett avslappnande bad innan det var dags att ta ut hunden, hämta tvätten, vika, bädda & sen sova.

Idag vaknade jag med värk & förkylning!
Härligt, härligt! ;)
När K åkte vid 05:15 imorse gick jag ut med Zenta & sedan la jag mig igen. Skönt!
Jag har ont i halsen, bihålorna, har lock för öronen som kommer o går..
Plus att jag har ont i hela ryggraden. ^_^

Emma kom förbi en sväng & fikade förut, så skönt att sitta och prata med en kopp té i fint sällskap! :D

Och på tal om té så ska jag pallra mig ner till Tempo så att jag kan köpa nytt. Det går åt en del när jag är sjuk för Jag gillar inte halstabletter.. ;D

Zenta visar tecken på hälta igen nu, så hon får vila inomhus i värmen idag, med massage & fredagsmys. 

Ha en skön Fredagskväll nu! :) 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0