Värk

Jag är seg i hela kroppen idag!
Ont & är mör.

Var uppe ganska tidigt, för att åka till Mölnlycke på möte.
För en gångs skull vann jag över staten!
Ingen, vare sig FSK eller läkaren pratade över huvudet på mig utan accepterade vad jag hade för åsikter & följer dem.
Härligt! 2014 - fokus på rehab, inte jobbpushning. 

Hem & käka frukost, sedan åkte jag & K till gymmet.
Första träningen 2014, men ack så härligt! :) Svider gött i musklerna nu. 

Vi somnade efter maten, jag har varit svimfärdig hela dagen så det var skönt, men jag känner mig tyvärr inget bättre..
Tog en promenad med Zenta & nu har vi Fredagsmys i soffan.


På det hela taget, en helt okej dag. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0