Äntligen

Ja, äntligen är denna dagen till ända.
Ligger i sängen & lyssnar på hjärtats snarkningar. :)

När mannen åkte till jobbet imorse, gick jag upp & gjorde mig en kopp té,
sedan lade jag mig igen.
Hade en inbokad tid i Mölnlycke kl. 11..
Vaknade 11:15. ;)

Hunden fick diarré i vardagsrummet, så efter lite 
skrubbning klädde jag på mig & gick till bilen.
Jessie hade messat & sagt att hon skulle till stallet vid lunch, 
så jag åkte upp dit. 
Hon hade inte hunnit dit, så under tiden jag väntade åkte jag & tvättade bilen.
Mockade & tjötade, sedan åkte jag till Allum. :)
In på Åhléns, sedan Ica & Panduro.

Passade även på att åka förbi fiskaffären medans jag var i krokarna. :) 
Efter alla stopp var klara åkte jag hem & städade. 

Min fina mådde inte så bra ikväll, så vi tog en dusch & käkade lite,
sedan blev det tidig sänggång.

Jag känner mig helt färdig, på alla sätt - så nu får det vara dags att säga godnatt! :)



Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0