Lugna ner..

Åhå, en sån dag!

Hade två saker inbokat för förmiddagen, bägge i Mölnlycke men ena kl. 09:00 & andra kl. 13:00.

Nästa vecka har jag tre födelsedagar att fira!
Så jag letade present till mina tre nära: mamma, svåger & fästman idag.
Kul, att faktiskt hitta lite som kan passa.

Storasyrran ska få sin present nästa vecka också, 
jag köpte den i Oktober & hon fyllde år i Januari.. 
Det tog ju inte så lång tid dock, så jag hann åka förbi min vän Angie också. :)
Zenta fick träffa Zita, deras unga Rottis. Min gamla tant var inte lika leksugen, men det gick väldigt bra även denna gången & det är himla skönt! :)

Sedan var det dags att åka till mitt läkarbesök.
Medicinjusteringar, byte & samtal.
Jag fick betablockare utskrivet nu, ska bli intressant att se vad de ger. 
Om de ger något.

Har städat & fixat hela eftermiddagen, nu ligger jag på soffan & bara är.


Kollar på Nybyggarna. 

Hjärtat kommer hem snart, ska bli skönt att få pusta ut i en trygg famn. 
Min trygga famn. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0