Tillfällig gäst

Bloggen - möt Oskar!

När jag var i Rävlanda sist, hade denna lilla pojk flyttat in i frigolithuset på min altan.






Jag tog till slut med honom hem & pratade med Angelica om att skriva in honom i föreningen..
Men då ser jag en delning på Facebook, om en saknad liten katt.

Satt en bra stund & jagade fatt i ägaren, men till slut grävde jag rätt!
I eftermiddags blev han hämtad hem till sin familj. :)

Hoppas att han håller sig ifrån att smita igen, 
innan han är tuff/stor nog att klara av elaka katter & klättringar.

Jag har fått gosa ordentligt med den kärleksfulle lilla Oskar 
& det gav mig energi. Både kärleken/tacksamheten från honom & att få hem honom till sin familj igen. :)

Fick även en donation från ägaren, som kommer gå till mat & sand! 
Så oerhört fint! :') Tack!


Imorgon kommer en ny jouris, spännande! ;) 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0