Q - en skugga.

Klockan är 21 & jag ligger redan i sängen. 
Måste få vara ensam. Andas.

Jag tänkte imorse att jag skulle fixa iordning lite hemma,
för att sedan bara slappa.

Det blev inte så. Inte ens en dusch fick jag ta ifred.
Jag var ju förvisso ensam, men inte ostörd.

Igår kväll fick jag åka hemifrån strax innan K skulle komma hem,
för att hjälpa en vän. 
Kvällen slutade med ett tyst krig här hemma, som avrundades med snarkningar. ;)

Så idag skulle jag tänka på mig själv.
Istället hamnade jag i mitten av en vän & dennes respektives grande fight..
Samtidigt som jag byggde om en kista & startade upp ett helt nytt akvarium & städade.







Såhär ser vardagsrummet ut nu iaf.
Iordning & mysigt.

Fick knappt sitta i två minuter, sen fick jag snabbduscha & dra. - Till min väns undsättning.

Tänkte göra té & mannagrynsgröt, läsa en bok. 
Tänka på mig själv får jag göra en annan dag. ;)

Undra om folk förstår att jag har ett eget liv. Egna bekymmer. 
Trasar sönder mig själv..

Imorgon blir det ö-utflykt & kalas!
Låt där vara fritt från drama.. 

Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0