Så trött..

Vid den här tiden igår natt, fann jag en ny kärlek.
(Nej, jag sover inte sådär jävla bra..)
En kista. På ben. Moderniserad genom att målas om & kläs i tyg.
Den kostade lite, så därav tänkte jag att jag lika gärna kunde gå på loppis.
Kanske kunde jag hitta något snyggt som jag själv snyggade till & satte en personlig prägel på.

Jag gav upp den tanken när jag var på väg till loppis nummer två
och pratade över det med gubben.

Mötte upp Nilla en stund senare & fick med henne på en tur till Borås för att köpa kistan. 
Köpte den av en kvinna som hade fullt med antika möbler som hon gjorde om.
Supernöjd blev jag, så nu ska den bara byggas om lite, lite grann för sitt ändamål. :)

Borde joina snarkfesten här nu, kanske.
Om några timmar är det dags att gå upp igen.


Kommentarer

Lämna svar här:

Namn:
Guldfisk?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Ditt svar:

Trackback
RSS 2.0